Red pieces

Rättegången var sådär, det tråkigaste var att de åtalade inte var där :/ så istället fick man höra på när åklagarna och försvarsadvokaterna diskuterade med varann.. vi fick iaf lyssna på att det var några som hade stulit och snattat (två olika saker har jag lärt mig, snatteri är varor under 1000 kr) och misshandel och äcven lite alkoholproblem.
Som sagt, vi fick iaf se hur allt gick till "in the real world" :P
Men det pinsammaste av allt måste ju ändå ha vart när min mage börja kurra mitt under rätegången. Det enda som hördes i det tysta lilla rummet var min mage!!! :O Ussssccchhh!! va pinsamt det va ^^
Nu håller mamma på att sätta igång med middan, sen vid åtta tiden är det träning som gäller :)
Och imorgon är nationellt igen i engelska denna gång :) PEEEPPAAAAAA!! :P
Pussaar Linda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0