Sådärja

Precis blivit helt klar med min svenskainlämning tills imorgon, blev faktiskt ganska nöjd med den :D
Vi fick välja ett ämne att skriv och reflektera om då jag valde att skriva om Lycka, vad det är, hur man kan bli det etc.
Imorgon har vi lite sovmorgon iaf :) ska bli skönt, men C spanskan ska ha spanska på engelskaletion för att slippa ha det på tisdag för att du har vi engelska nationellt, aa komplicerade ting x)
Vet inte riktigt vad som hände med mig på eftermiddagen idag :O Har vääärlden mensvärk, brukar aldrig ha det! :O
Allt börja med att jag hade ovanligt ont i magen, sådär så det riktigt högg till.. :/ sen helt plötsligt så tappade jag en del av synen på mitt högra öga :O !! Det var aasläskigt! Precis innan matteprovet också -.- Jag ebhövde ju iaf göra det så jag gick in och börja knapra mig igenom det ... så mitt under känner jag att värsta illamåendet börjar komma och jag är nära på att springa in på toa, men balanserade lite på en skör tråd så jag behövde det till slut inte..
Efter ungefär en halvtimme av provet känner jag att synen börjar komma tillbaka men att jag istället får skiiitont i huvudet :O suck... så när jag (efter 2 h matteprov) kom hem tog jag en ipren men det har fortfarande inte gått över.. usch va jag ogillar att vara tjej ibland!!
Dags för sängen!
Puss och Godnatt <3 Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0