Sportlovet, inte bara en dans på rosor..

Usch, va jag inte gillar sportlovet just nu!!
Jag vet att jag har många jätte underbara vänner kvar här hemma, men många har också rest iväg...
Aaa, just nu kommer jag på massor med bra förslag på varför sportlovet suger, men inte vara negativ!! xD haha, om man tänker positivt så känns allt mycket bättre, vanligtvis.. :P
Sitter iaf och pratar med en vän från Norge just nu, vilket ger lite ljus den här vardagen.. :P
Dagen har inte vart så jättebra för övrigt, haltat runt i huset hela dan för den jäkla träningsvärken jag har.. xD hihi
men, hoppas den går över snart :P ska se till att vila mycket :P det får man inte glömma..
Tror jag ska ringa Johanna nu för en pratstund xD
Pussar <3 Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0