Vad har hänt idag??

Vaknade tidigt av att bror min hade på tvn på högsta volym vid nio tiden.. så tänkte att det var lika bra att gå upp :P
annars har jag mest suttit och pluggat och tränat på rubikskuben idag ^^
Blev klar med hemkunskapen iaf xD Sen nu på kvällen har kusinen min och moster o morbror vart här o ätit lite mat och spelat lite spel :) mysigtmysigt :)
Imorn iaf, så ska jag först vara ett trevligt barnbarn och ta med min nyinflytt mormor till kyrkan :) sen blir det en mysig fikastund Med Linnea (från fotbollen) :D ser fram emot det så viu inte setts på ett tag :/
Afron är vid  fyra så får se om jag hinner åka hem emellan :P
Måste plugga tråkiga MATTEN också -.-
that's all for now :P
puss Linda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0