Det blev inte som vi trodde...

Jag och Linda skulle ha gått på återträff ikväll, men den blev inställd pga regnet...
Så nu sitter vi här och har tråkigt...
Någon som har några förslag på vad man kan göra?
Vi ska troligtvis sätta oss och kolla på Vampire Diaries :D
Det är ju lite komiskt att jag inte kommer hem för att det spöregnar så mkt, så Linda sade att jag får sova över hos henne :D
Nu måste jag sluta för nu är det dags för de heta bröderna Damon och Stephen! :d <3
Puss&Kram <3 <3
// F och L <3

Kommentarer
Postat av: dkfjgh

Hej uppdatering?

Hälsa Stefan och DAmon från mig :)

2010-05-19 @ 20:10:22
Postat av: ----

tssssss,, ni har ju typ lagt ner bloggen, varför det? och btw killen satt typ i slutet på "första sektionen" i bussen,,,



fast han var inte så jättelik, mkt fulare...

2010-05-25 @ 19:02:59
Postat av: Hugo Rosas The Challenge Boy

fin blogg hörni flickor, men varför lägger ni upp bilder på dom där fagsen, och inte på mig? :O ;)

2010-05-25 @ 19:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0